Pages

nuff

Thursday, March 24, 2011

Cubaan Bunuh diri kat KB MALL 24-3-011



Gempar ari ni ade orang nk cube bunuh diri kat KB Mall... gilak ka apa minah ni..
Melayu ke cina aku x pasti... yang pasti dia nak bunuh diri..!

Klo tengok orang duduk atas bangunan camni sape x terkejut.. bukannya tengah melepak sambil hisap rokok tu.

Knape la ko pilih KB Mall nak terjun.. apsal tak pergi Billion.. bangunan sana lebih tinggi lg.. bru lah berkecai jatuh..
Bukan aku nak menganjing kan dia tetapi perbuatannya nmpak sangat akan kebodohan dan kejahillan agama.
Perbuatan membunuh diri akan mendapat balasan yang sama berulang-kali seperti dia mati diakhirat kelak...seperti mana yang telah dijelaskan Rasullulah.

1 comment:

  1. perghhh... nmpak sngt iman xde dalam dada.
    astgfirullah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mga