Pages

nuff

Tuesday, February 14, 2012

Sekeping Gambar Seribu Makna

Tak perlu seseorang untuk menerangkan kisah hidup keluarga ini... Anda sendiri yang menentukan.. tapi diam2 la jangan sampai jadi fitnah-menfitnah pulak... dohhhhhhhh.!


Wednesday, January 25, 2012

Projek Final PSMZA masuk Utusan...

Tanggal 20/4/2011 aku terkejut dan sedikit rasa cumburu apabila terbaca tajuk sebesar ibu jari tangan yang bertulis "PSMZA rangsang ciptaan kreatif"... Apa yang terpampang dimuka akhbar itu, memang aku kenal sangat dengan muka diaorang ni.. X sangka kepalak otak jambulnya bergeliga buleh buat batu cincin daaa...
Projek yang dia orang hasilkan adalah "alat memanjat kelapa".... Yaaa.. 'alat memanjat kelapa' dan ia telah menjuarai dalam pertandingan projek akhir di poli Dungun... Yang aku lebih merasakan cumburu adalah geng-geng ni adalah satu batch ngan aku... Tapi masa tu aku tengah buat latihan Industri pada sem last.

Ni gambornya mereka yang berjaya :-


 
.
.
.
.
.
.

Dia orang memang bagus.. Tapi aku nak promote jugak projek akhir aku yang lepas..

NI hah...:-

  

Hahahaha... dah macam robot Transfomer dah.. Ni la projek 'mesin merentasi masa'... Dengan alat ni, kita dapat memperlahankan masa dan mempercepatkan masa.. Benda yang paling top pasal projek aku ni adalah strika yang mengadap tepat kearah pengguna. Cara pengendaliannya mudah sahaja..
Begini caranya :-

1. Panggil seorang sukarelawan atau seorang kawan untuk membantu anda.
2. Hidupkan suis pemanas.
3. Letekkan tangan pembantu anda dibawah strika.
4. Suruh pembantu anda mengucap 'Bismillahirohmanirohim' sebanyak 3x.
5. Apabila stika sudah panas, anda terus tekankan strika panas itu ke tangan pembantu anda selama 1 saat
6. Tangan pembantu anda yang sebelah lagi secara automatik akan singgah ke pipi anda.
7. Ketika itu lah minda anda akan merasakan bahawa masa itu cepat dan lambat.

Sekian...

Tuesday, January 17, 2012

Singa Pon Takut Bini...

Bukan sahaja manusia yang mengalami masalah queen kontrol... malah king of jungle pon terlibat sama.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mga