Pages

nuff

Tuesday, November 30, 2010

Pendedahan Richard Koshimizu

Mereka menjawab: "Maha Suci Engkau, tidak ada yang kami ketahui selain apa yang telah Engkau ajarkan kepada kami; sesungguhnya Engkaulah Yang Maha Mengetahui lagi Maha Bijaksana." (QS. Al Baqarah, 2: 32)

Ahli politik Jepun Richard Koshimizu, yang telah mendirikan parti politik bernama ""Independence Party".
Koshimizu mengoperasikan sebuah laman web di mana dia mendedahkan bahawa tiada orang Yahudi yang dibunuh pada peristiwa Holocaust semasa Perang Dunia II, dan bahawa Hitler dibiayai dan dilindungi oleh pertubuhan Yahudi.

Menurut beliau, Adolf Hitler adalah cucu dari Salomon Meyer Rothschild, dan diktator dari Nazi ini dibiayai oleh Rothschild dan pertubuhan Yahudi lainnya. Koshimizu menulis bahawa Hitler melarikan diri ke Indonesia pada akhir peperangan dan setelah dia melihat bahawa tujuan penubuhan negara Yahudi telah terwujud. Dia tinggal di sana sampai 1980, dilindungi oleh masyarakat Yahudi di sana.

Beliau juga mendakwa bahawa orang-orang Yahudi juga terlibat di belakang serangan pengganas 9/11 dan di belakang peristiwa pengguguran bom atom di Hiroshima dan Nagasaki.

ADL/SWC berusaha untuk menghindari masyarakat dunia dari mengetahui berlakunya penggunaan Bom Hidrogen di WTC oleh Yahudi MEGA POWER. Oleh demikian mereka pun me LABEL kan RICHARD KOSHIMIZU sebagai Anti Semetik sebagai strategik untuk mengalih perhatian dunia dari fakta sebenar. Kalau anda ingat lagi, dulu pernah juga Tun Mahathir dapat chop mohor lagu nie... Jadik, jangan ler kiter cuba tiru perangai canggih bangsa Yahudi nie pulak.

sumber : http://www.bicaramuslim.com/bicara7/viewtopic.php?f=12&t=12729#p239207

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mga