Pages

nuff

Monday, October 10, 2011

Iklan Kata-Kata Berinspirasi Steve Jobs Yang Tidak Disiarkan


Semperna memperingati akan peninggalan seorang yang mewawasankan syarikat Apple dan seluruh pengguna teknologi elektronik didunia ini 'Steve Jobs' terhasilnya satu karya peninggalan terhormat(gambar diatas) oleh Baarbarian illustration.

Dan... video ucapan yang tidak disiarkan.. entah kenapa ia tidak disiarkan tidak dapat dikenal pasti.. mungkin kata-katanya dapat memanipulasikan semula otak2 makluk berakal diatas muka bumi ini untuk berfikir semula akan hakikat didunia ini adalah orang yang dikeji,di caci dan tidak berpendidikan tinggi mana mungkin dapat mengubah dunia.. dan terdapat wajah2 mereka yang cuba mengubah nasib umat manusia seperti lupakah kita sebagai orang muslim dimana Rasullulah kita juga pernah di keji dan di caci malah baginda juga tidak pandai membaca semasa di usia mudanya tetapi kini kita kenalinya sebagai kekasih Allah.

Memanglah kita bukan insan yang terpilih seperti mana baginda. Tetapi kini sudah dapat kita pelajari dimana para alim ulamak dan wali2 Allah yang membawa peganggan agama, akidah, dan aturan hidup yang sebenar telah pun perlakukan sedemikian.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mga