Pages

nuff

Tuesday, May 10, 2011

Kesan Penangan Lawiaye(Kerambit) 20SG

Bersesuaian dengan nama url blog aku, kali ni aku nak buat entry pasal kes yang melibatkan penyalah gunaan senjata yang diberi nama lawiaye(kerambit) semasa berlaku pergaduhan sesama agama dan bangsa. Dikatakan mangsa merupakan seorang rakyat tempatan yang telah terlibat dalam satu pergaduhan dan akibatnya mangsa akhirnya menerima beberapa libasan lawiaye ni ke beberapa tempat di tubuhnya.


Mangsa setelah selesai pergaduhan itu, mangsa segera dibawa ke hospital dan keadaannya sempat dirakam oleh rakannya. Kecederaannya agak serius dan mangsa masih lagi bernyawa semasa ia dirakamkan..
Mari kita lihat rakaman beliau..




Nasib mangsa selepas kejadian ini tidak dapat dipastikan kerana tiada sumber mengatakan keadaannya kemuadian hari. So, disini nak diingatkan kepada diri sendiri, walaupun blog aku berkaitan dengan lawiaye ianya bukan bersifatkan keganasan dan merodok perut orang ianya sekadar blog hiburan.

Akhir kata, walaupun kita ada kelebihan janganlah nak tunjuk samseng. Kalau nak rodok jugak, pegilah roduk perut si Yahudi laknatullah di Palestin sana tu. Sesama bangsa dan agama hendaklah kita salaing menjaga satu samalain.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mga