Pages

nuff

Friday, May 20, 2011

Hentikan Gangguan Seksual Kepada Lelaki


Dilaporkan - Beberapa bujang dan teruna yang telah diinterview disekitar bandar raya mengatakan bahawa mereka telah pun menjadi mangsa kepada gangguan ini. Beberapa mereka kini telah pon dapat diselamatkan oleh iman didada dan kini sedang menjalani rawatan rapi di masjid sekitar tempat tinggal. Tetapi yang menyedihkan mangsa yang terkorban nafsu dikatakan gagal menghalang ganguan ini.

Mari kita dengar kata mereka :-


1)Encik Matajaga :-
" Saya sebenarnya.... x sangka lah dia lalu depan mata... dia pakai skirt. Jadi... masa tu saya baru lepas ke shopping complex dgn bini. Kebetulan pen dalam poket baju saya jatuh.. saya.. tunduklah nak ambik pen tu dan tiba satu deruman angin deras datang menerpa.. Tiba2.. PANGGG.. bunyi yang kuat di tepi telinga saya dan saya pengsan. Bila saya sedar, saya dah ada kat dalam masjid." Dengan nada yang sedih.. " Saya ingat saya dah nak mati masa tu, itu lah yang membuatkan saya rasa insaf sehingga kini, insyaallah"

Soalan : "Apakah yang encik nampak masa kali terakhir sebelum pengsan".

Encik Matajaga :-
"Emmmm... seingat saya lah, saya nampak bini saya disebelah saya dan.... Aaaaa satu bentuk kaler pink kalau x silap saya didepan mata.... "

2) Abang Kuresah :-
"Hahahahaha... dia lalu depan abang, dik..!". Sambil menunjukkan ke arah dua2 belah matanya."Gini dik saya nak pendekkan cerita, saya ni dah umor 30 tahun x khawin2 lagi... Adik bayangkanlah rasa macam mana..
kebetulan hari tu saya baru lepas pegi kenduri kawan saya khawin.. Pehhh boleh terbayang malam pertama dia tuh.. "

Soalan : "Kasarnyanya minda abang ni"

Abang Kuresah :-
"Biasalah dik, bil air kalo lama2 dah tertunggak boleh kena potong wooo.. jadi, abang cuba la nak try2 kat dia kot2 boleh... Tapi kenapalah.." nada sedih.." DIA SEJANTINA NGAN AKU DIKK... DIA SEJANTINA...!

Soalan :"Sabar bang..sabar... mungkin ada hikmah di sebaliknya" turut sedih...

Sekian...

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mga