Pages

nuff

Saturday, March 12, 2011

Tanzil - Quran Navigator



"Anda rasa sukar untuk merujuk makna serta bacaan Al-Quran apabila terpaksa memegang sebuah kitab cetakan yang tebal? Anda kesuntukan masa untuk mentelaah makna ayat-ayat suci Al-Quran ? Anda tak ada masa kerana sentiasa buat kerja di pejabat dan berada di depan komputer ? 

Anda sentiasa rasa bersalah kerana nama sahaja orang Islam tetapi tak sanggup beli kitab tafsir terjemahan Al-Quran lalu tak pernah cuba mengetahui apa yang diperkatakan dalam Al-Quran walaupun umur dan meningkat senja?

Anda rasa bersalah kerana teringin nak habiskan menelaah maksud Al-Quran tetapi sampai sekarang tak buat-buat?

Anda impikan sesuatu yang mudah dengan hanya tunjuk pada ayat maka akan muncul maknanya dalam berbagai bahasa yang dipilih?
Anda mahu mendengar keadah bacaan alQuraan dari Qari-qari tersohor didunia?  

Kini semuanya akan selesai jika anda masuk ke laman ini dan bookmarks sebagai salah satu pusat pelayaran internet anda yang rutin. Satu hari 10 ayat ditunjukkan anda akan menghabiskan mengetahui makna Al-Quran dalam masa 21 bulan. Cepat sebarkan dan amalkan.....(nota: jika ada sesiapa yang dapat membuktikan bahawa laman ini memaparkan ayat-ayat yang salah dari segi bacaan dan juga terjemahannya sila laporkan dengan segera !)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mga